18 december, 2006

Even een berichtje


Hallo iedereen! Ik ben Mirjam, ben 17 jaar en ik zit op het Groenhorst College in Barneveld. Ik volg daar de opleiding dierenartsassistente paraveterinair. Deze opleiding duurt normaal gesproken 4 jaar, maar omdat ik mijn havo diploma gehaald heb mag ik deze opleiding in 2 jaar doen. Ook doe ik de internationale versie. Dit houdt in dat ik in de 2 schooljaren ook in Engeland naar school ga. Op het Groenhorst gaan ook bijna alle klassen op schapenstage. Normaal zou ik deze stage gewoon in Nederland doen, maar omdat ik naar Engeland ga doe ik de schapenstage daar.

Ik heb net een periode van 4 weken stage achter de rug. Ik heb stage gelopen in het Stichting Stichts Dierenasiel in Utrecht. Dit was een erg leuke stage, maar ik vond het zeker een te korte periode. Tegen de tijd dat je net alles goed door hebt moet je alweer weg. Ik had zo nog een paar weken willen blijven. Ik ben afgelopen vrijdag nog wel even teruggegaan om nog wat dingen te laten ondertekenen. Ik hou vooral de internetsite van het asiel in de gaten. Zo kan ik zien welke dieren er geplaatst zijn en welke er nieuw binnenkomen. Ik vind het namelijk leuk om te zien dat er een dier geplaatst wordt waar ik zelf in die periode voor heb mogen zorgen.

Mijn volgende stage is de schapenstage. Daar heb ik ook onwijs veel zin in! En ik denk dat ik dat ook best wel zal gaan missen als ik eenmaal weer terug in Nederland ben. Maar gelukkig is het nog niet zover..

Nou dit was het wel zo'n beetje voor nu..


Liefs Mirjam

10 opmerkingen:

Enhpad zei

Hee Mirjam!! Toffe site heb je al hoor!! ziet er echt al heel professioneel uit;) xx Daph

Linda zei

Hi Mirjam!

Ziet er al leuk uit zeg, wat 'n leuke foto van die Golden! Mooi kleurtje weblog ook :P

Nou, ik ga je weer een Fishermans Friend geven, wordt je rustig van :p

xx Lin

Welkom op onze weblog! zei

Hey Mir ! Wat een leuke site zeg. Lief plaatje ook.
Ik heb ook heel veel zin in Engeland, gaat wel leuk worden :)
Kus, Fem

Anoniem zei

Goed gedaan! Mooie, stijlvollle layout gekozen en ook al een foto geplaatst. 2 punten verdiend.

gina zei

he meis
ziet er leuk uit zeg
natuurlijk heb ik ook heel veel zin om naar engeland te gaan
je moet je niet teveel zorgen maken dat julie ergens anders zitten hoor. komt helemaal goed

gelukkig nieuw jaar
en tot maandag
kussies gina

Sanne zei

Haai Mirjam!!!
Zeker een leuke blog jah!!! Ik heb ook al mega veel zin in Engeland met al zijn schaapjes ;)
Nou ik zie je straks op school wel weer!!! Saai hoor in je eentje op school zitten, maar wel fijn dat we nu die bloggen hebben, heb ik mooi wat te doen tot half 9 :D
Groetjes en een kusje Sanex
www.sanne-pijl.blogspot.com

Marjolein zei

Eey Mirjam!
Leuke weblog heb je zeg! Lieve plaatjes:)
Heb ook superveel zin in Engeland vooral de stage...lekker tussen al die schapen, en dan lammetjes op de wereld zetten:)
xxx Marjolein

Debbie zei

Hoooiii

Ook ff bij jou een berichtje plaatsennn:)

Hallloooo..als we in engeland op die bovenverdieping zitte make we er een dikke party van! wees maar niet bang hoor!

nouh xxxxxx

genevieve zei

leuke blog hoor!
gr. genevieve

Mous zei

Loo Mirjam,

Ik zie dat er hier een echte pro bezig is op de weblog ;) goed bezig! Ik ga weer aan mn eigen werken, ik kan natuurlijk niet achter blijven.

xx Mloussii